Hírek, testvértörténet

Sziasztok!

Egy kis hírrel érkeztem, így a hét közepén, aminek én személy szerint nagyon örülök, remélem, titeket is érdekelni fog a dolog.
Amit fontos tudnotok mielőtt belevágnék a lecsóba az az, hogy a Bessiam is fake-ben Chloe az egyik legjobb barátnőm karaktere. Ezt nem úgy kell érteni, hogy olyan tulajdonságai vannak, mint barátnőmnek, Krisztinek, mert nem. Csupán csak szeretek minden történetbe beleírni egy valakit az ismerőseim közül, mintegy kedveskedés, hogy nekem ők sokat jelentenek.
Kriszti, azonban akárcsak én, ír, és nagyon megtetszett neki Chloe sztorija, amit ő már, mint beavatott előre tud. (Faggatni nem ér ;)) Közbeszúrás: Chloenak a későbbiekben lesz egy kis köze Harryhez.
Hétvégén beszélgettünk egy kicsit a szereplőkről, hogy mi lesz velük, stb, és végül kipattant az az ötlet a fejünkből, hogy ő is írhatna egy történetet, Chloe főszereplésével. Ez annyit tesz, hogy a két történet kapcsolódni fog egymáshoz, de mégis különálló lesz. A szereplők tehát ugyanazok, de Chloe szemszögéből lesz, és a saját életéről, valamint a Harryvel kialakuló kapcsolatáról fog szólni.
Nemrég feltettem egy kérdést a csoportban, hogy szeretitek-e az ikreket, Alexet és Josht. Nos, talán nem nagy meglepetés, ha ezek után azt mondom, emiatt a kis testvértörténet miatt kérdeztem. Ugyanis a srácok több szerepet kapnának benne, mivel én a főszál miatt nem tudom őket állandóan szerepeltetni.
Azt hiszem, így előzetesben ennyit mondanék, Kriszti is megírta a saját kis posztját erről a dologról, amiben még több információt találhattok. Olvassátok el: http://iamaraconteuse.blogspot.hu/2015/03/hirek_18.html
Szombaton akkor várlak titeket itt az új résszel, addig is legyetek jók, és iratkozzatok fel Krisztihez, hogy biztosan ne maradjatok le az első részéről.


xxx Larissa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése